sobota, 15 marca 2014

PROLOG

  Czym jest taniec?
  Taniec to mowa ciała, wyrażanie wszystkich swoich uczuć. Dźwięki muzyki i poruszanie się po parkiecie są moją pasją. Właściwie nie mam nic poza tańcem. Zarówno swój smutek jak i radość wyrażam w tańcu. Czym byłoby życie, gdybyśmy nie mieli żadnych zainteresowań? Jedni śpiewają, inni rysują, a jeszcze inni tańczą. W tym wszystkim nie da się przewidzieć tylko jednego. Tego, że nawet pasja może dać nam osobę, którą pokochamy. Właśnie to przydarzyło się mi.
  Jak można pokochać osobę, którą nienawidzi się najbardziej na świecie? Normalnie. Do nie dawna, kiedy ktoś mówił mi, że za bardzo znienawidzona osoba może stać się osobą, którą pokocham wyśmiewałam go. W tym momencie wiem już nie tylko czym jest taniec, ale też czym jest miłość do drugiego człowieka.

                                                                        ***
No i przybywam do Was z całkiem nowym opowiadaniem. Mam nadzieję, że spodoba się ono Wam tak jak to o Harry'm albo nawet bardziej :) Nigdy nie byłam dobra w wymyślaniu prologów, ale mam wrażenie, że ten wyszedł naprawdę niezły :D A wy co o nim myślicie? Czy podoba Wam się w ogóle wygląd bloga? Strasznie długo się go naszukałam XD Aby znaleźć odpowiedni przeszukałam wszystkie szabloniarnie (czy jak to się tam pisze) XD Proszę, piszcie komentarze, bo to mnie bardzo motywuje :* Kocham Was <3

10 komentarzy:

  1. Bardzo zachęcający prolog ci powiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jednak ktoś to będzie czytał, tak? :D
      Bardzo się cieszę, że ci się podoba :3

      Usuń
  2. super świetny czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog jednak nie jestem przyzwyczajona do opowiadań o Zaynie ale twojego wykonania będę czytać ff nawet o Harry'm Potterze XP
    Szablon jest śliczny i mam mały problem... Nie mogę się dodać do obserwatorów ale to tylko dlatego, że komp mi się wali.
    Wspaniałe czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harrym Poterze? XD
      Bardzo się cieszę, że ci się podoba i dziękuję za miłe słowa :3
      KC <3

      Usuń
  4. Zwiastun gotowy: https://www.youtube.com/watch?v=5VTdaPl5U1E&feature=youtu.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Hay, zostałaś nominowana do LBA :)
    Więcej na http://dark-side-of-love-ff-harrystyles.blogspot.com/p/lba-ii_30.html
    Rozdział super <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję Cię do Liebster Award! Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://harry-love-lovestory.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń